Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 21 octombrie 2015

Somn



pe la apusul soarelui
al felinarelor, al lămpilor de birou
al veiozelor și candelabrelor
ne propunem la somn
tu tocmai ai ieșit din duș
îmbăiată, înfierbântată, în-loționată
pielea ta miroase a mandarine parcă
a livezi întregi de mango, de nectarine
te-aș mânca aproape
dar te sărut pe unde apuc
pe încheietura mâinii
pe braț, pe șold, pe umăr
te întorci spre mine, mă privești cu gene
cu ochii tânjind somnul, aproape întrezărindu-l
mă săruți pe buze scurt
apoi mai lung
amețim împreună
aproape adormim

ești ochiul meu atunci când dorm
prin tine văd tot ceea ce visez
e ca o matrice, un chip încriptat
în tot ceea ce văd
dar mai ales în ceea ce doresc

când ne trezim, ne desprindem cu greu
pielea noastră s-a făcut una
îmi amintesc cum visam că eram
amândoi pe o scară
culegând mandarine, mango
și nectarine
apoi cu tălpile pe umerii mei
picioarele ți se lungeau spre cer
deasupra norilor erai
pesemne că ai vrut să vezi
dacă vecinii de deasupra
nu vor și ei
niște fructe proaspăt culese



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu